Kangaroo Island - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu Kangaroo Island - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu

Kangaroo Island

Blijf op de hoogte en volg Ron & Jeanette

31 Mei 2015 | Australië, Adelaide

Vanmorgen , zoals een dag van tevoren al aangegeven, door de bus van Sealink opeghaald en naar de vertrekterminal van haven Adelaide gebracht.
Kangaroo Island ligt voor de kust bij Adelaide, is 155 km lang en slechts 55 km breed.
Met een een populatie van slechts ca. 4300 personen.
Dus erg relaxed , ontspannend met de tourbus laten rondrijden.
Het gezelschap bestaat uit 2 Chinese echtparen met nog kleine kinderen en een Indiaas echtpaar, geëmigreerd naar AUS, met hun dochter.
Dus in de bus ook redelijk relaxed. Met het Indiaas echtpaar er een zeker goede tour van gemaakt. Naast de wondermooie natuurschoon van dit eiland ook nog enkele" commerciële " aangelegenheden
zoals een honing- en eucalyptus farm bezocht deze twee nieuwe vorm van "boeren "is ontstaan nadat de wolprijs drastisch was gedaald..
Leuk om te zien en meegemaakt te hebben.
Terugkomend op de natuur: de nu meegestuurde foto's geven alleen maar een kleine indruk
hetgeen we gezien hebben.
Is en blijft een onbeschrijfelijk avontuur en reis.

• 18 Juni 2015 - 10:19

Will En Babs:

Wat een avontuurlijke en bijzondere reis en wij genieten op afstand met jullie mee.

Liefs en groetjes van ons