aankomst Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu aankomst Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu

aankomst Adelaide

Blijf op de hoogte en volg Ron & Jeanette

29 Mei 2015 | Australië, Adelaide

Vandaag vertrekken we van Horsham naar Adelaide.
Er valt eigenlijk weinig te vertellen. Alleen dat we er een busrit van ca.430 km hebben opzitten.
Gelukkig in een goede "coach " bus. Dus stoelen iets achterover en omdat we direct achter de chauffeur zitten hebben we een goed "panorama"uitzicht tijdens deze lange rit.
Nu eens weer als verandering een behoorlijk vlak landschap.
Onderweg wordt er veelvuldig gestopt om de benen te strekken, naar het
toilet te gaan of een koffie met.. Te kopen.
Aankomst in Adelaide om 20:00 uur.
Bij de taxi standplaats worden we jammer genoeg door de enige taxi die er staat,op het verkeerde been gezet Gevraagd om ons naar het hotel te brengen maar hij beweert dat het hotel op 5 minuten
loopafstand ligt.
Na 5 minuten met twee koffers en en twee tassen gelopen te hebben geeft Jeanette aan dat er gerust moet worden.
Eigenwijs al ik ben ga ik , nadat ik Jeanette bij een bushalte achterlaat om enigszins op adem te komen. toch met
de koffer en tas lopend verder gegaan.
Blijkt het nog minimaal 15 minuten lopen te zijn.
Deze afstand zal voor hem waarschijnlijk niet interessant zijn
Bagage in het hotel achtergelaten en direct Jeanette met de rest van de bagage opgehaald.
Ze was al een beetje ongerust maar afspraak blijft; Daar blijven waar we elkaar achterlaten.
Na het late eten als een blok in slaap gevallen.

• 31 Mei 2015 - 17:26

Evert Van Keulen:

Hallo Ron Jeanette.

Nu zijn jullie in Adelaide.en we volgen jullie op de voet.het is wel steeds spannend met jullie je maakt tenminste elke keer wat mee.

Vele groetjes, van An en Eef.

• 02 Juni 2015 - 16:47

Gonda:

Hey, there!
    Wat kunnen koffers zwaar zijn! Heb het idee dat de bui op onweer stond! Straalt ook wel wat van Jeanet af, hoor.Enfin..nog geen bericht van een echtscheiding, gelukkig.
    Tot horens maar weer.
    liefs, Gonda