Onderweg naar Horsham - Reisverslag uit Horsham, Australië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu Onderweg naar Horsham - Reisverslag uit Horsham, Australië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Horsham

Blijf op de hoogte en volg Ron & Jeanette

26 Mei 2015 | Australië, Horsham

s Morgens vroeg op omdat we al om 07:15 met de 3 daagse Great Ocean Road & the Grampians beginnen.
Alle koffers moeten mee ! We worden namelijk onderweg in Horsham gedropt.
Het gezelschap bestaat uit jongere backpackers van verschillende nationaliteiten.
Wij vallen natuurlijk door onze zware koffers op en een beetje grijs haar op!
De chauffeurs/gids heeft het over onze "backbreakers"als hij onze koffers in de bus tilt.
Nadat een ieder zich heeft voorgesteld gaan we weg.De werkelijke start van de Toure is in Torque
We krijgen ongelooflijk veel te zien. Van kangaroos, wallabies , emoes en koala's in het wild.
Je mag de dieren tot dichtbij benaderen als het maar rustig gebeurt. Het zijn en b lijven wilde dieren
Of je wordt een bospad opgestuurd zodat ze zelf de koalas moet gaan zoeken
De Great Ocean Road is qua natuur niet te beschrijven. Vandaar een paar foto's om een indruk
te geven. Jullie kunnen na onze vakantie de rest bekijken.
Vermoeid van al het geklim, gewandel gaan we naar een hostel in Port Campbell
Weer een ervaring rijker. Lijkt op een jeugdherberg. Avondeten bestaat uit pizza's
Softdrinks , koffie en thee aanwezig maar zelf maken.
Bier en wijn moet je zelf halen bij de local pub maar mag in de hostel worden gedronken
Er was voor ons een kamer geboekt zodat we meer privacy ( eigen kamer) maar de jeugd gaat
naar gescheiden slaapzalen.
Na nog gezellige napraat over de dag , gaat iedereen vroeg naar bed.

• 29 Mei 2015 - 20:42

B Elbers:

Hello there, keep up the spirit!
    Have a nice trip and let us know where you are!
    Love Tineke and Brian

• 02 Juni 2015 - 12:28

Heidi:

Hoi reizigers!

Even weer wegdromen met de mooie foto's en verhalen van jullie!
    Wat een super reis :)

Dikke kus uit het koude brabant!
    Timothy & Heidi