Coban Rondo Waterfall - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu Coban Rondo Waterfall - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu

Coban Rondo Waterfall

Blijf op de hoogte en volg Ron & Jeanette

17 Mei 2015 | Indonesië, Soerabaja

De rit van Malang naar Soerabaja is gelukking maar kort.
Nog wel gestopt bij Coban Rondo Waterfall maar daarna direct door naar Hotel Majapahit in Soerabaja

• 19 Mei 2015 - 19:22

Brian Elbers:

Ron & Jeanette indrukwekkend allemaal. Jammer dat Jeanette niet in goede doen is. Hoop dat je snel een stuk opknapt zodat je ook met volle teugen kan genieten van jullie reis.
    Groet Tineke en Brian

• 19 Mei 2015 - 20:50

Wim Ter Haar:

Hallo Ron en Jeanette,
    Wij wensen jullie beiden een goede reis van Bali naar Australië.
    Veel plezier met je familie daar. Doe het kalm aan!!
    Wim en Maggy.

• 20 Mei 2015 - 14:02

Gonda:

Hai,
    Jeanette,wat jammer dat je niet helemaal in orde bent. Maar met de medicijnen lukt het misschien wel.
    Kan mij wel voorstellen dat het wel vermoeiend is. Vooral de vele indrukken, die jullie opdoen en de temperatuur.Geniet maar zoveel mogelijk en op naar Australie.Take care!!
    Liefs, Gonda

• 21 Mei 2015 - 08:55

Will En Babs:

Nettie, ik hoop dat je snel opknapt en dat je samen met Ron kan gaan genieten van het vervolg van jullie reis.
    Groetjes van ons

• 21 Mei 2015 - 11:11

Harrie:

hallo Vakantiegangers, mooie reisverslagen krijgen we van jullie. Hopenlijk dat Jeanette snel weer wat opknapt. Maar daar heb ik wel vetrouwen in nu jullie naar Australie gaan. Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag.
    gr Harrie

Tags: Soerabaja