wie van de twee? - Reisverslag uit Kraton, Indonesië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu wie van de twee? - Reisverslag uit Kraton, Indonesië van Ron & Jeanette Hes - WaarBenJij.nu

wie van de twee?

Blijf op de hoogte en volg Ron & Jeanette

10 Mei 2015 | Indonesië, Kraton

Ondanks de rust en een massage , die haar zeker wel goed gedaan heeft ,heeft Jeanette besloten om toch vandaag een extra rustdag te nemen.
Om 08:30 uur door de gids opgehaald om de Kraton te bezoeken.Veel foto's genomen zodat Jeanette kan meekijken wat er te zien was.
Eén foto wil ik jullie niet onthouden ! Jullie kennen vast nog wel het tv-spelletje "WIE VAN DE DRIE.
Dit spel is iets makkelijker " WIE VAN DE TWEE "

Even terug: Sultan Palace (Kraton) is zeker de moeite waard om te bezoeken. De gehele geschiedenis en de nog authentieke voorwerpen/foto's etc zijn nog aanwezig. Mede door de gids kom ik toch een hoop te weten
Daarna naar een beetje jalan jalan in Taman Sari, het voormalig het recreatiehuis en tuinen van de Sultan en familie.
Het wandelen valt door het warme weer (of is het hitte) behoorlijk zwaar.
En vervolgens naar Malioboro (straat/wijk) en Bringharjo (traditionele Markt voor Non Food) en
Bakpia Pathok Center (veel food) te gaan.
De zelfd tr... als in Pasar Baru Jakarta en heb de gids aangegeven dat dit maar de laatste "markt "moet zijn
OP tijd naar het hotel om te kijken hoe het met Jeanette gesteld is.
Helaas nog niet beter !
We denken constant dat het aan haar suikerziekte maar na het innemen van O.R.S gaat het toch iets beter.
Dus zal het hevige zweten (dus veel verlies van vocht en zouten) door de beklimming van de Borobudur een "lichte zonnesteek" veroorzaakt hebben en was het innemen van O.R.S de juiste remedie.
In ieder geval besluiten we morgen de autorit naar Semarang toch te wagen. Vooral omdat we weten dat ze daarna weer de rest van de dag voor zichzelf heeft.

• 15 Mei 2015 - 09:34

Will En Babs:

Jammer, dat Nettie niet in orde was, maar blij te lezen dat de oorzaak hiervan te achterhalen was. Leuk weer je belevenissen te lezen en de foto's zijn een goede registratie hierbij. En Ron we herkennen je aan je witte bos haren! Prettige voortzetting van jullie reis. Liefs en groetjes van ons.

Tags: taman, kraton